A Lélek örök :)

2015.06.19 12:26

Tegnap este megint nem tudtam elaludni... ilyenkor jön a meditáció, ha már az agyalás nem lazít ;)

Na és a nagy meditálások közepette egy igen alapvető dolog esett le... 

A testünk ugyebár az anyagi világhoz tartozik. Ezt már álmunkból felébresztve is kirázzuk a kisujjunkból. Na de akkor jön ez a pokol-menny téma. Sokan hisznek benne, míg másoknak már az elmélettől is feláll a hátán a szőr. Hát már miért ne létezhetne? Vagyis a tested természetesen nem tudja megtapasztalni, ellenben a szellemed. A SZELLEMED tuti. Mármint ha ebben hiszel. Mert ez is ugyanúgy szellemi sík, szóval nagy tapasztalásokat testi szinten ezért ne is várjunk.

Pár könyvet még régebben olvastam ebben a mi van a halál után témában. Mindegyikben találtam elfogadható részt és mondhatni számomra hihetetlen részt. Aztán ráeszméltem, hogy a hangsúly megint az adott ember hiedelemrendszerén van. Így gyorsan ki kellett alakítanom a sajátomat :)

Ebben segítségemre volt ez a théta-meditáció, amikor már théta állapotban, a feltétel nélküli szeretet síkján vagy, ahol energiák léteznek. Nos én valahogy úgy képzelem el, hogy amikor a tested már nem szolgál, akkor a LELKED visszatér erre a síkra, az EGYségbe és ilyenformán a reinkarnáció sem valami elvetemült agymenés.

Meg azt már beszéltük, hogy amikor alszol, a Lelked "pihen". Nos ezt Kata barátnőmmel sikerült tovább fejleszteni, miszerint ilyenkor a Lelked felemelkedik az EGYségbe és ott megpihen vagy begyűjti az aktuális útmutatásokat, ilyesmi. Tehát még mindig a saját "pici" lelked a kulcs.  

Bár fogalmam sincs ez milyen kérdésemre volt válasz, mindenesetre megkaptam :)

Persze ebben is meg kell találnod a saját igazságodat, ez még mindig csak az enyém és, hogy ez hova visz tovább? Még nem tudom, de igazából nem is érdekel. Ha valami új dolog lesz, úgyis kiírom ;)