Az Igazi

2014.10.22 18:48

Az Igazi, a Nagy Ő....

Mennyi ember megy el jövendő-mondóhoz, hogy megtudja, a mostani partner az Igazi-e... Persze, hogy én is megjártam ezt az utat... :)))

 

Próbáltam külső megerősítést találni arra, amit nekem, ott mélyen kell tudnom. A tudatom olyan rejtett zugában, ahová csak én láthatok be. Ha arra van szükséged, hogy más mondja meg neked, akkor menj. Kérj tanácsot, kérdezz, bármit, ami megnyugtat. Mert ez a lényeg! Csendesedj el és akkor megkapod a választ. 

Ő az Igazi, Rá vártál? 

Nézd más szemszögből! Hiszel Benne, a kapcsolatotokban, hiszel magadban??? Megtettél és megteszel mindent annak érdekében, hogy jól érezzétek magatokat egymással? Te sietnél haza magadhoz? Ne azt várd, hogy betoppan a Másik Feled és minden gördülékenyen fog menni! Rajtad-rajta múlik, hogy meddig tart, hogy egymásnak ti legyetek a Nagy Ő!

Az előző post-ot megnyugtatásnak szántam. Mert ha a világod tükröt tart neked és minden belőled indul ki, akkor először magaddal kell rendben lenned! A saját világodat, kapcsolataidat te magad teszed olyanná, amilyen. Hát nem csodálatos??? Rajtad múlik! A másik alkalmazkodni fog, bármit is gondolsz. Egy hullámon rezegtek, máskülönben nem is keresztezhettétek volna egymás útját. Ha te hiszel Benne, Ő is hinni fog Benned! Mert ez is vissza fog hatni rád!

Itt is működik az adok-kapok! Döntsd el, hogy Őt akarod életed párjának vagy sem. Ezt a döntést csak te hozhatod meg! A szíved úgyis tudni fogja... ;) Minden feltett és fel nem tett kérdésedre magadban keresd a választ. Senki nem tudhat semmit ami veled kapcsolatos annyira biztosan, mint te magad! Senki nem tapasztalta és érezte ugyanúgy ugyanazokat a dolgokat, mint te! Akkor hogy várod el, hogy külső szemlélő mondjon ítéletet? 

Értsd meg, hogy a saját világodban te magad vagy a kiindulópont. Magadat tedd olyanná, aki lenni szeretnél, akivel lenni szeretnél. Hiszen már tudod, minden változás veled kezdődik...

Mióta ezt megértettem, azóta nem kételkedem az én Másik Felemben :) Mert nem kételkedem magamban és a döntéseimben. Hidd el, hogy Ő aztán nem nyitott az ilyen spiri dolgokra... De hat rá. Vagyis én hatok rá. Mert egy kapcsolatban kölcsönhatás van. Szóval dönts saját magadról, az életedről. Találd meg a célodat és akkor az egész univerzum mögéd áll!