Egy új hét kezdete :)

2016.07.11 12:56

Mint azt többen jeleztétek is, egy jó ideje nem írtam.

Valóban.

Kicsit olyan érzésem volt, mintha mindig ugyanazt mondanám különböző megfogalmazásban.

 

Az elmúlt évben próbáltam félretenni ezt a spiri témát és teljes figyelmemet az anyagi világnak szenteltem. De nem volt elég. Fokozatosan omlott össze megint minden. De nem baj, mert így megtanultam egy nagyon fontos dolgot! Ha egyszer belekezdesz az önismeret-önfejlesztés-befele figyelés dologba, akkor onnan nem lesz már visszaút. Néha kemény és azt kívántam bárcsak sose... Aztán, amikor az önsajnálat legmélyebb bugyraiban rájöttem, hogy itt van a megoldás a kezemben, na akkor éreztem azt, hogy igen... bizony minden egyes fájdalmas és boldog pillanatért megéri! Hiszen minden csak előrébb visz!

Nem tudom, hogy hol van a cél vagy egyáltalán van-e. Már nem is számít.

Itt vagyok, a fókuszt magamon tartva, haladok az utamon és aki jön, hogy az én meglátásom, tapasztalatom, segítségem kell, azt szívesen fogadom :)