Szülői minták

2015.06.22 07:34

Mostanában a szülői mintákon is agyalok...

Sok embertől hallottam, hogy azért lett olyan, amilyen, mert a szülei. Ez tipikusan a felelősség áthárítása már megint. Egy bizonyos pontig persze, a szülők formáltak. Na de ne feledkezzünk meg arról az alap "anyagról", ami mindenkinek a sajátja! Úgy képzeld el, mint a gyémántot. A szülők, a környezet csiszolgattak, pár millimétert lefaragtak  de mégis a lényeged ott maradt!

Sőt! Tudod mit, tovább megyek. Nem hiszek abban, hogy vannak erősebb, meg gyengébb emberek. Szerintem egyszerűen vannak, akik megtalálták az belső HATÁRTALAN erejüket és vannak, akik nem. 

Ami úgy érzed, hogy gátol, old fel, engedd el és alakíts ki egy olyan személyes valóságot, amiben minden a helyére kerül, amiben jól érzed magad. 

Ültesd el magadban azt a megingathatatlan gondolatot, hogy boldogságra születtél és megérdemled!

Nemrég sikerült feloldanom az anyai mintáimat. Hirtelen lehet, hogy ezek amolyan nagy szavak, de hidd el, hogy Neked is megy, ha szeretnéd! Nálam azonnal érzékelhető, kézzel fogható változás következett be. Naná, hogy első körben eltűnt az, ami emiatt volt. Itt most kicsit konkretizálva hozzáállásra gondolok. A túlzott önállóság, a megoldom egyedül, engem egy pali ne tartson el... Tudod, az a nagyon öntudatos, egos, férfiNŐ példány kiveszett az anyai mintámmal és végre a helyére léphetett a NŐ. 

Tudom, hogy ez most megint nagy vihart fog kavarni, DE! Attól még, hogy átengedtem ezeknek az irányítását, nem a Másik Felet terheltem, hanem az Univerzumba vetett bizalmammal teremtek! Óriási különbség! Nekünk, Nőknek a teremtő erőnk kicsit finomabban működik. Nekem ez bevált, olyan, mintha a helyére kerültek volna a még hiányzó, homályban lévő kis láncszemek. Nem is beszélve arról, hogy amennyire én Nő vagyok, a társam annyira Férfi.

Kedves Hölgyek! Javaslom olvassátok el "Lilith, Isten szajhája" című könyvet. Annyi dolog esett le közben, hogy az már majdnem fájt. Komolyan. 

MINDENKI a hozott mintáiból táplálkozik, az határoz meg. Ha ez Téged szolgál, Neked megfelel, akkor jó. Lehet, hogy most épp ezt kell megtapasztalnod, hogy milyen más életét élned, más hozott karmáját tovább cipelned a sajátod helyett. Ez nem baj! A langyos vízben is tudsz boldog életet élni.

Tudom, hogy én vagyok az, aki nem tud megülni a seggén és ha csak apró kis totyorgással is, de haladni akar. 

Egy szó, mint száz. A szülői minta egészen addig fogja irányítani a kis életedet, amíg Te úgy nem döntesz, hogy elég és inkább élnéd a sajátodat. Szerintem ne félj átvenni az irányítást, hiszen az ehhez szükséges erő ott van benned! Biztos lehetsz abban, hogy annyit vállalsz magadra, amennyit el is bírsz! 

Bízz Magadban, bízz az Univerzumban, bízz a saját isteni mivoltodban!

" Az élet örökös körforgásában, ahol most vagyok,

minden teljes, egész és tökéletes.

Minden ember, így jómagam is, korlátlanul részesedik

az élet határtalan gazdagságában és teljességében.

Szeretettel tekintek vissza a múltra, és kész vagyok

a régi tapasztalatokból okulni.

Nincs jó vagy rossz, helyes, vagy helytelen.

A múlt lezárult, végérvényesen.

Számomra csak a jelen pillanat létezik.

Szeretem magam, amiért képes vagyok a múltat hátra hagyva,

kiteljesíteni magam a jelenben.

Megosztom veletek aki vagyok, s amim van,

hiszen lélekben mindnyájan egyek vagyunk.

Világomban minden rendben van. "

Louise L. Hay